از اونجایی که باید ریاضی بخونم ولی نمیتونم. گفتم اعتراف کنم:))

1.اعتراف میکنم الان دارم دوباره your lie in april رو نگاه میکنم..چرا اینقدر عمق انیمه رو قبلا نفهمیده بودم؟:")

2.اعتراف میکنم شنبه امتحان ریاضی دارم و یه صفحه نخوندم..الان هم دو ساعته اومدم پشت لپ تاپ که مثلا درس بخونم..

3.اعتراف میکنم این دو روز که روزه گرفتم نزدیک بود از گشنگی و تشنگی حالم بد بشه-__-با اینکه از 9 سالگی روزه میگرفتم نمیدونم چرا امسال اینقدر سخته برام روزه گرفتن:"

4.اعتراف میکنم بین خریدن گوشی a31 و a51 دو دلم=-=

5.اعتراف میکنم حس میکنم ازم بدتون میاد:)

6.اعتراف میکنم این چند وقته خیلی احساس تنهایی کردم..

7.اعتراف میکنم دیروز با دختر خالم نزدیک پنج شیش ساعت مانهوا خوندم!اونم منی که میگفتم من از مانهوا و مانگا بدم میاد:/معتاد شدم رفت"-"

8.اعتراف میکنم بعضی اوقات از اینکه اینقدر احساساتیم از خودم متنفر میشم.

9.اعتراف میکنم تصمیم دارم یه عالمه پست با محتوا بزارم و بعضیاشون هم نصفه نوشتم ولی نمیدونم چرا ادامه نمیدمشون به جاش این خزعبلات رو پست میکنم:/

10.اعتراف میکنم جدیدا قفلی های آهنگیم اینطورین که دو روز یه آهنگ قفلیم روز سوم قفلیم تغییر میکنه:/این چه وضعشه=-=

11.اعتراف میکنم که همیشه امتحاناتم توی روزایی هست که مود خوبی ندارم و حس درس خوندنم نمیاد._.هعی..

12.اعتراف میکنم من زیادی شبیه اوتو آی هستم..مطمئنم کارگردان مخفیانه از زندگی من فیلم برداری کرده بعد این شخصیت رو خلق کرده:/

13.اعتراف میکنم الان دندونم یه درد خفیف داره..و رواعصابمه:/

14.اعتراف میکنم شدیدا به یه اکانت توییتر نیاز دارم تا توش فکت های کوتاه از زندگیم بنویسم:/گاهی اوقات به سرم میزنه توی وبلاگم بنویسمشون ولی خوب جلوی خودمو میگیرم..

15.اعتراف میکنمهمونطور که گفتم اینقدر مودی شدن آهنگ های قفلیم که تا بیام آهنگ وب رو عوض کنم،قفلیم عوض میشه:/اه..

16.یاعتراف میکنم بیان باکسم خرابه و چیزی آپلود نمیکنه:/ایح..

17.اعتراف میکنم فقط اومدم این پستو بنویسم که ناله کنم._.

18.اعتراف میکنم که من کرم دارم که نمیرم ریاضی بخونم..

19.اعتراف میکنم اطرافیانی که ازم متنفرم نسبت به اونایی که ازم خوششون میاد بیشتره..

20.اعتراف میکنم من معتاد پینترست هستم"-"

21.اعتراف میکنم دیروز یه عالمه ناز کردم گربه خالم اینا رو..و اولین بارم بود:"وای خیلی نرم بود*-*بعد وقتی پشت گردنشو میخاروندم چشماشو میبست و نشون میداد که داره نهایت لذتو میبره:"گوگولووووو

22.اعتراف میکنم برای انهایپن شاهزاده مردم:">

23.اعتراف میکنم شبا یاد حرفایی میفتم که به دیگران زدم و خوب از خودم بابت زدن اون حرفا متنفر میشم..

24.اعتراف میکنم رو مونبیول کراشم،بای.

25.اعتراف میکنم تازه دو روز پیش یکی از سه قسمت باقی مونده اتک رو نگاه کردم و خوب..ارن ازت متنفرم"-"

26.اعتراف میکنم من یدونه از این کیفا میخوام:"یکی برام بخرهT-T

27.اعترافاتم ته کشید"-"خب تامام:))با این که میدونم رند نیست!