خوب، نوبتی هم باشه رسیدیم به تولد من=)

همین الان که دارین این پست رو میخونین احتمالا 15 سال پیش صدای جیغم هوا بوده:))

تولد..از همون یک سالگیم تا همین الان که دارم این رو مینویسم..هر سال برام تولد گرفتن و من شمع ها رو فوت میکردم و یه سال بزرگتر میشدم و هر چی بزرگتر شدم عددهای روی کیک بزرگتر میشدن و بالاخره دو رقمی شدن و حالا رسیدن به عدد 15!

عددی که نمیدونم قراره باهاش خاطره های خوبی داشته باشم یا نه.ولی وقتی بچه تر بودم همیشه دلم میخواد 15 ساله بشم چون فکر میکردم سن خیلی خفنیه و تازه میتونی فیلم های +15 سال رو ببینی!

و حالا رسیدم بهش و میتونم فیلم های +15 رو ببینم:))نمیدونم 15سالگیم خاص میشه یا نه..ولی اونجور که از اولش شروع شده فکر کنم خاص باشه*-*

ولی میدونید..باورم نمیشه داره 14 سالگیم تموم میشه..همین دیروز بود که با دوستم توی اتاقم نشسته بودیم و من داشتم کیکی که روش شمع عدد 14 بود رو میبریدم:)

زمان خیلی زود داره برام میگذره ولی از حجم خاطراتی که امسال داشتم کم نمیکنه..من امسال از هر لحاظ بزرگتر شدم..در واقع خیلی بزرگتر شدم!

چیزهای مختلفی رو مثل دوست های مجازی و وبلاگ نویسی رو تجربه کردم و حداقل چیزی که میتونم بگم اینه که..

من از منِ پارسالی پخته تره و تجربه های بیشتری رو توی کوله اش داره ولی قطعا هنوز هم.. بچه هستم.. چون 15 سال سن کمیه نه؟!

و میدونید..14 سالگی با همه تجریبات تلخ و شیرینی که داشت..میتونم بگم یه مرحله جدید و از هر لحاظ لول آپ شده بود و برام جدید بود و اوایل واقعا عادت کردن به این محیط جدید برام خیلی سخت بود..ولی بالاخره تونستم بهش عادت کنم و قوی باشم..

اگر بخوام بقیه سال های زندگیم به چیزی تشبیه کنم میتونم بگم مثل یه دشت پر از گل بود که من هر سال یه مقدار از مسیرش رو طی میکردم و امسال من توی اون دشت گم شدم و حتی به یه جنگل تاریک رسیدم اما در آخر تونستم راه اصلی رو پیدا کنم ولی به سختی:))

و..آدمایی که امسال پیداشون کردم..من امسال با شما بچه ها که اینجا هستید یا رفتید خیلی خندیدم، گریه کردم، لبخند زدم، بغض کردم و لحظات قشنگی رو ساختم و ممنون بابتشون^-^امیدوارم توی 15 سالگیم هم شما رو داشته باشم و اونایی که نیستن برگردن=)

و بالاخره..

Happy birthday to me~♡

پ.ن:بلهههه من روز تولدم بازگشتم~دلم برای همتون تنگ شده بودT-T

پ.ن:صد و خورده ای ستاره اون بالا روشن شده:")

پ.ن:بعدا سر فرصت تمام کامنتای قشنگتون رو جواب میدم^-^ممنون که یادم بودید=)

پ.ن:نمیدونید چقدر خر ذوقم روز دبیو بی تی اس با تولدم یکیه!!

پ.ن:روز دختر گذشتتون مبارکاااا=)

پ.ن:میبینید چقدر رور تولد من متبرکه؟!این همه اتفاق توش افتادهD:

________

تا اینجا رو هر چی خوندید دیروز توسط من نوشته شده:))و الان این نوشته ها رو دارم توی همین روز تولدم مینویسم.

و امروز..برام فوق العاده بود!اول از همه که باید بگم صبح امروز تولدم پای ضریح امام رضا بودم=) تا حالا هیچ وقت روز تولدم توی مشهد نبودم..مشهد همیشه برام خاصه:)

و بعد..اومدم بیان و با حجم زیادی تبریک تولد مواجه شدم از همه ی شماها!!

حتی از کسایی که فکرشم نمیکردم تولدمو یادشون باشه:")

و چه کادوهای قشنگی هم بهم دادینT-Tاز ویدیویی که خودتون برام درست کرده بودین تا ویس و پست و نوشته و نقاشی:")))من واقعا فکرشم نمیکردم این همه تبریک تولد بگیرم!اونم این همه از دوست های مجازی...و من واقعا با هر کادو و تبریکی خیلییییی ذوق زده شدم و همش داشتم جیغ میکشیدم:")و من واقعا واقعا لیاقت این همه تبریک و کادو رو نداشتم..

و از همین جا تک تکتون رو بغل میکنم و تشکر میکنمT-T❤

از کسایی که فکرشو نمیکردم تبریک تولد گرفتم و کسایی که فکر میکردم تولدمو تبریک میگن تبریک تولد نگرفتم:))!