ولی من واقعا توی ساعت 6 و 7 صبح احساس آرامش میکنم:))

طلوع خورشید واقعا قشنگه و همه ی خونه توی یه سکوت آرامش بخش فرو رفته و من عمیقا احساس شادی میکنم~

میتونم هر کاری دوست دارم بکنم و لبخند بزنم بدون اینکه کسی این حس و حال قشنگم رو خراب کنه:)

با اینکه شبا هم توی سکوتن و خوبن..ولی یه حس غم انگیز و استرس آور برام داره..

واقعا هیچ چیزی رو با حس این ساعت صبحم عوض نمیکنم:)

من واقعا نیاز دارم هر روز این موقع بیدار باشم..

*غرق کردن خود در آهنگ lights*

(درسته یکم شبیه عکس قبلیه که پست کردم ولی اهمیتی نمیدم"-"آخه چقدر زاویه عکس گرفتن دارم؟:/)

______

خوب خوب..سلام بهتون بعد از یه هفته*-*البته کسی نفهمید نیستم..ولی خوب مشکلی نیست^^

راستش..امتحانات حضوری شده و من باید تمام تلاشم رو برای درس خوندن بکنم!

پس..باید تا بعد از امتحانات خرداد باهاتون حداحافظی کنم..

دلم نمیخواد برم ولی خوب مجبورم:(

و البته..هر از گاهی چک میکنم اینجا رو..

همتون رو دوست دارم و لطفا منتظرم بمونید باشه؟^-^


(این عکسو دیشب موقع زیست خوندن قسمت بی مهره ها گرفتم"-"از عکسای کرمها و زالوها در کتابم لذت ببرید:))خداوکیلی بهشون نگاه میکنم میگورخم:/)

+معلومه که این موقع صبح هیچ کس بیدار نیست:))

+یه قسمت جدید به منو اضافه کردم:)برید ببینیدش..