به مزخرف ترین و مسخره ترین شکل ممکن این سیزده بدرم گذشت!

واقعا پارسال که خونه سیزده بدر رو گذروندم خیلی بهتر از امسال بود:/

صبح که داشتم لباس میپوشیدم داشتم به این فکر میکردم بخزم زیر پتوم و بخوابم.

اول از همه وقتی داشتیم میرفتیم راه اصلی جایی که داشتیم میرفتیم رو بسته بودن و مجبور شدیم از یه جای خاکی پر از ویبره بریم"-"آخرش هم مامانم میگفت پر هیجان بود که!:/بله خیلی پرهیجان بود-__-

بعد ناهار حدس بزنید چی بود؟کباب دیگی!از این غذا متنفرم:/و ناهار پلو خالی خوردم:)

و میدونید..من هیچ وقت نمیتونم با دخترخاله هام یکی باشم!حتی اگر اونا هم مثل من اوتاکو باشن بازم نمیشه..اونا همش داشتن در مورد انیمه هایی که من ندیدم حرف میزدن یا چیزایی که من در موردشون نمیدونستم..همیشه از همون بچگی هم من باهاشون فرق داشتم:)

و بعد غروب خودم رو با یه گریه به اتمام  رسوندم!میدونید..دیگه از اون حرفای کنایه آمیزشون خسته شده بودم..بهم میگفتن شیطان..باهاشون حرف نزن..دیگه خسته شده بودم و میدونید..دیگه نتونستم جلوی گریمو بگیرم و زدم زیر گریه..البته تعداد کمی گریمو دیدن..و اونایی که باعثشون شده بودن گریمو ندیدن..ولی بیخیال.همیشه همین بود!

و بعد با یه تن خسته و کوفته در خدمت شما دارم از سیزده بدر زیبام تعریف میکنم:)

حتی موزیک ویدیو جدید پسرا رو توی اونجا و به طرز افتضاحی دیدم..حس میکنم دیگه نمیتونم حس خوب موزیک ویدیو رو دریافت کنم..

پوف..امروز چیز خاصی نبود نسبت به روزای دیگه..ولی از اینکه اینقدر امروز مزخرف بود حالم بهم میخوره..

+حتی نتونستم یه عکس درستی بگیرم..تا اومدم عکس بگیرم هوا مه آلود شد:)پوف..

از همون اول هم این عید مزخرف بود..

پ.ن:بشخصه هنوز قسمت 11 و 12 رو درک نکردم:"یکی بیاد بهم بفهمونه این دو قسمت چی شدTTباورم نمیشد تموم شد!