سلام*-*

اومدم با چالش ساکورا:))

ممنون از وایولت و ناستاکا و الکس که منو به این چالش دعوت کردن^-^

بیاین ادامه مطلب:))

اولین انیمه ای که دیدین چی بود؟

اولین انیمه ای که به صورت رسمی و با اسم انیمه دیدم انیمه your name بود^^

و به پیشنهاد دختر عموم دیدمش:"

اولین کراش انیمه ایتون رو بگید؟

خواهر نیشیمیا توی انیمه silent voice :")من ازش خیلی خوشم میومدT-T

انیمه ای هست که دوستش داشته باشین ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟

اهم..بنده تا حالا به امتیاز انیمه ها نگاه نکردم"-"..

تصمیم دارین امسال چه انیمه ای رو تماشا کنید؟

ناکجا آباد موعود!با اینکه نصفش اومده بیرون هنوزم نتونستم ببینمش"-"..

ریزیرو فصل جدیدش که اونم هنوز ندیدم._.

واندر اگ پرایوریتی نازم:""" که البته دارم میبینمش..

اتکT-Tهق..من چقدر حرص میخورم سر هر قسمتش..

شاید سگ های ولگرد بانگو رو هم ببینم:)

همین دیگه._. ..بقیه انیمه ها رو هر چی آمد خوش آمد!

آزار دهنده ترین شخصیت انیمه ای که میشناسین؟

چراااااااااا یادم نمیاد؟!=-=ولی خوب فعلا با شخصیتی مشکل خاصی نداشتم"-"

انیمه موردعلاقتون کدومه؟

معلوم نیست؟!نه واقعا؟!

واندر اگ پرایورتی عشق من تا ابد است:"

کدوم انیمه رو هیچ وقت نمیخواید تماشا کنید؟

انیمه های یوری و یائویی و همچنین با ژانر حارم"-"

شاید دفترچه مرگ و توکیو غول رو هم هیچ وقت نگاه نکنم._.آها راستی!جنگ غذاها رو هم هیچ وقت نگاه نمیکنم=-=یه قسمت چند سال پیش دیدم رسما هر چی کرک و پر داشتم ریخت باهاش!

یه انیمه رو نام ببرید که شدیدا با احساساتتون بازی کرده؟

ماکیاT-T

وایولت اورگاردن:"

دروغ تو در آوریلT^T

اتکککککککککT---Tمن صد سال هم براش عر بزنم کمه..

آنوهونا(چقدر من سر این یکی عر زدم..)

شخصیت انیمه ای زن موردعلاقتون کدومه؟

اول از همه اوتو آی قشنگمT-T(همون دختره ی پروفایلم از انیمه واندر اگ پرایورتی)

آنی و ساشا و پترا از انیمه اتک آن تایتان(ببینید..سر اتفاقاتی که سر هر کدوم از این شخصیتا اومد من زار زدم!!)

وایولت اورگاردن از انیمه وایولت اورگاردن

کائوری از انیمه دروغ تو در آوریل

آکانه از انیمه سایکو پاس

اهم..چقدر زیاد شد"-"..تازه هنوزم هستن:|کلا من بیشتر از دخترا خوشم میاد تا پسرا توی انیمه ها._.

شخصیت انیمه مرد موردعلاقتون کدومه؟

یاتو و یوکینه از انیمه نوراگامی(یعنی من اینقدر یوکینه رو دوست دارم که نگو!من و دختر خاله هام اسم یوکینه رو گذاشتیم پشمک مقدس*^*)

آرمین و برتولت و راینر از اتک آن تایتان(میدونم میدونم بیشترتون از برتولت و راینر بدتون میومد ولی من دوسشون داشتم"-")

نگیسا از انیمه کلاس ترور

کوگامی از انیمه سایکو پاس

هیناتا از هایکیو(البته من فقط توی تلویزیون هایکیو رو دیدم ولی خوب"-"..)

غم انگیزترین صحنه ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟

خوب اول از همه اتک (اسپویل)مرگ پترااااااااا وای چقدر بد بود مرگش!بعدی هم مرگ ساشا گل و گلابمT-Tهق..بزارید برم بارای عکسای ساشا عر بزنم..

انیمه سایکو پاس(اسپویل)ببینید..به نظر من مرگ ماکیشیما خیلی بد بود..

انیمه دروغ تو در آوریل(اسپویل)ببینید..درسته که من از مرگ کائوری خبر داشتم..ولی خیلی مرگش دردناک بودT-Tlمخصوصا اون نامش..

کدوم انیمه بهترین صحنه مبارزه ای رو داره؟

مطمئنا اتک!

یه نقل قول از انیمه ی موردعلاقتون؟

آدم بزرگا بعضی وقتا یه جوری میشن که انگار از یه گونه دیگه ان!

چون خوششون میاد،ازدواج میکنن و عشق و حال میکنن،مگه غیر از اینه؟!

به خاطر اینه که ما بچه ایم؟!

خدایـــــی.. نمیفهـــــمم!!

                                   ریکا کاوایی از انیمه wonder egg priority

  2:من از اصطلاحات آدم خوب یا بد متنفرم.در واقع تو از نظر بعضی افراد خوب و در نظر بعضی افراد دیگر بد هستی!
                                                                                                                  آرمین آرلت انیمه اتک آن تایتان

 کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟

دروغ تو در آوریل و وایولت اورگاردن خیلی موسیقی خوبی داشتن..

ولی به نظر من آهنگ اوپنینگ و اندینگ واندر اگ پراریورتی یه چیز دیگست!اصلا..من باید اندینگ و اوپنینگشو پست کنمT-T

دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه ای برید خرید؟

مطمئنا با اوتو آی و دوستاشTTمطمئنا خیلی حال میده!*-*

شخصیتی هست که دوست دارین بکشینش؟

فکر نکنم"-"..

انیمه ای هست که نیومده و خیلی منتظرشین؟

مطمئنا اتک!و همچنین فصل دوم نوراگامی..البته احتمالا هیچ وقت نیادT-T

شخصیتی هست که دوست داشته باشین بیارینش خونتون؟

اوتو آی بازم(":و بقیه دوستاش..اصلا من یه همچین اکیپی میخوامT---T

 

خوب بالاخره تموم شد!

از کسی هم دعوت نمیکنم چون همه نوشتنش._.البته اگه کسی خواست بنویستش ولی به طور اختصاصی دعوت نشده بود بهم بگه دعوتش کنم^-^

پ.ن:دو روز پیش رفتیم رستوران(اهم..میدونم کروناست ولی مامان بابام استدلال آوردن که نه میتونیم بریم رستوران"-")و بعد من پاستا سفارش دادم:)کلا پاستا با سس آلفردو خیلی درست میکنم و دوست دارم..و واقعا پاستاش خیلی فوق العاده بود*-*بعد من گفتم ای کاش میتونستم طرز تهیه اش رو از آشپز بگیرم..و بعد بابام گیر داد برو با آشپزه حرف بزن-__-و مشکل اینجاست مامان بابا و برادر گرام همگی برونگرا هستن و فقط من درونگرا بین این سه تا گیر افتادم._.دیگه هیچی با بابام بلند شدم و از خانمه ی پیش خوان بابام خواست که آشپز بیاد(من نگفتم._.چون اگه میخواستم بگم رسما میمردم:|)بعد خانمه رفت اومد و گفت متاسفانه سر آشپز شلوغه نمیتونه بیاد!
و من اینقدر خوشحال شدم که نگووووووووووXDحس میکردم یه بار از شونم برداشتنXD

پ.ن:وای وایساده بودیم پشت پیش خوان صدای تق تق خورد کردن میومد از آشپزخونهT-Tدلم میخواست همونجا بپرم تو آشپزخونه:"

پ.ن:اگه یکم بزرگتر بودم حتما میرفتم توی یه رستوران کار میکردمT-Tحتی شده به عنوان تمیز کننده رستوران!

پ.ن:هر چی میگذره بیشتر به این نتیجه میرسم که من باید گوشی داشته باشم هر چه سریعتر:"/هق..یه خیر برام یه گوشی بخرهT-T