خوب..آره!این دومین پست امروزه((:و البته..اولین پست امسال!یه جور..خوشحال کنندیه(:امروز..واقعا بهم خوش گذشت!میدونید..اون گرفتن عیدی ها و دور هم بودن حس خوبی بهم میداد..اون سفره با سلیقه هفت سین چیده شده روی زمین..همه چیز یه جورایی طراوت بخش بود*-*

میدونید..این چند وقته آخر سال یکم روزام سیاه بودن..ولی امروز..عالی بود بعد از چندین وقت،واقعا خوب بود(:

مامانم امروز میگفت پارسال عید موقع تحویل سال من خواب بودم!-__-و من اصلا یادم نمیومد:/و بعد به این نتیجه رسیدم که به همین خاطر بود که کل سال همش خوابم میومد"-"..یعنی از صبح تا شب تو خونه راه میرفتم میگفتم خستـــــمــه:"
و امیدوارم امسال حداقل خوابالو نباشم:")

و راستی..موقع تحویل سال..برای اولین کسایی که دعا کردم شماها بودین!دعا کردم کنکوری های بیان موفق باشن و همچنین همتون کل سال خوشحال باشید و دیگه غمگین نباشید(:امیدوارم دعاهام کارساز باشن(:

و یه کار جالب کردم.تصمیم گرفتم برای خودم توی سال آینده یه دونه نامه بنویسم و بزارمش یه جا بمونه و سال بعد بخونمش:)و البته..با دخترخاله و دختر دایی هام این کارو انجام دادم..و میدونید اونا نسبت به من خیلی چیزای بهتری نوشتن..با اینکه من نخوندمون ولی کاملا معلوم بود که چیزای خوبی نوشتن!و دختر خالم میگفت اهدافتو بنویس.ولی من..هیچ هدف خاصی نداشتم..مگه اینکه بتونم شغل و رشته موردعلاقمو پیدا کنم و خوب آدم بهتر و قوی تری بشم..و خوب..فقط تونستم همینا رو توی نامه ام بنویسم..و حس میکنم خیلی یجوریه که هیچ هدفی ندارم..حس بدی بهم میده..حس اینکه آدم بیخودیم..

توی نامه نوشتم که دختر قوی تری باشم و به دیگران کمک کنم قوی تر باشن و همچنین لیست انیمه ها و کتاب ها و فیلم های خویش را تموم کنم و بتونم آدم بهتری باشم و خودمو دوست داشته باشم و البته نسبت به هر چیز کوچیک و بزرگی گریه نکنم و وقتی داشتم سال دیگه این نامه رو میخونم آدم بهتری شده باشم(: ..امیدوارم بتونم به همشون برسم^-^

و میدونید امسالی که گذشت..واقعا خیلی بزرگتر شدم..و میدونید چیزهای خیلی زیادی یاد گرفتم..با کیپاپ آشنا شدم،آدمای دوست نما زندگیمو ریختم توی سطل آشغال،اومدم بیان،در برابر همه سختی ها ایستادگی کردم،با نیمچه افسردگیم مبارزه کردم،دوست های مجازی خوبی پیدا کردم*-*،کیک های مختلف پختم و توشون ماهر شدم*^*،انیمه های جدید دیدم،خودمو بیشتر شناختم و آدم بهتری شدم(:
امیدوارم مثل سالی که گذشت..امسال هم چیزهای زیادی یاد بگیرم^^

باز هم عیدتون مبارک*-*و همچنین امیدوارم عیدی هاتون رو امسال بگیرید از فامیلXD

پ.ن:من چرا نمیتونم به این 31 نظر تایید نشده جواب بدم؟:|فکر کنم مرض عشق کتاب به من منتقل شده"-"..

پ.ن:پینترستم پر شده از عکس های این انیمه:")من ازش نمیکشم بیرونTTتازه هنوز قسمت های جدیدشو ندیدم._.

پ.ن:هعی..میدونم این چند وقته خیلی بهتون کامنت ندادم..و متاسفم بابتش:")جبران میکنم..

پ.ن:واقعا و از ته دل دوستون دارم بیانی ها(":اگر شما نبودین..خیلی از خوشی های امسالمو تجربه نمیکردم..