سلام سلام سلام!

الان که دارم اینا رو مینویسم یه دلهره عجیبی افتاده تو دلم و هی داره دلم مثل ماشین ظرف شویی هم میخوره!نمیدونم چرا..فکر کنم به خاطر اینه که این چند وقته خیلی پست درست و درمون ننوشتم:/در واقع..از اسفند به بعد"-"..حس میکنم از نوشتن فاصله گرفتم و کلا رفتم توی یه حالات دیگه.

اول اینکه به خاطر این پستای مودی این چند وقته معذرت میخوام:"/هی نوشتم پست کردم و دوباره پیش نویس کردم و دوباره پست کردم و دوباره پیش نویس._.خودمم فاز خودمو نمیتونم درک کنم"-"..واقعا خودمم موندم امروز صبح بعد از نیم ساعت بالا پایین کردن اون پست و سه ساعت گشتن دنبال عکس مناسب چرا پیش نویسش کردم؟|:

و خوب اسم پست به این دلیله که..خوب واضحه نه؟"-"میخواستم رفتار این چند وقتم رو توضیح بدم..و البته پستاتون هم میخوندم..فقط توان کامنت دادن رو نداشتم:"/

امروز صبح داشتم توی پینترست دنبال عکس پروفایل میگشتم تا عکس پروفایلم رو عوض کنم چون ازش خسته شده بودم._.
و بعد با عکس این دختری که بالا مشاهده میکنید مواجه شدمD':و همون موقع دلباخته این دختر ناز شدم*-*
و چون اسم انیمه رو کنار عکس نوشته بود بلافاصله سرج کردم اسم انیمه رو و همون لحظه بدون هیچ تحقیقی و حتی ژانر و یا قسمت های انیمه رو نگاه کنم قسمت اول رو پلی کردم!
برای منی که همیشه با یه عالمه تحقیق و ال و بل انیمه ای رو شروع میکنم خیلی کار بعیدیه:/ولی خوب..چه میشه کرد من شروعش کردم:")
و حدس بزنید چی شد؟بی وقفه تا قسمت هفتش رو تماشا کردم!
با اینکه تا حدودی انیمه تخیلی ای هستش ولی تا به الان همه چیزهایی که توش نشون داده تمام مشکلات ما نوجوون هاست:")تمام مشکلاتی داریم باهاشون دست و پنجه نرم میکنیم..و خیلی چیزای دیگهD':به نظرم واقعا ارزش دیدنشو داره..با اینکه یکم روند داستان گیج کنندست و هنوز انیمه رو تا آخر ندیدم ولی به نظرم ببینیدش:""

+حتما وقتی تمومش کردم یه معرفی ازش میزارم*-*اسم انیمه هست:wonder egg priority
+واقعا از عجیب بودن این چند وقته سرم سوت میکشه..
+هنوز چالش سی روزه آهنگ رو ننوشتم._.منو ببخشید ولی کلا من آدم منظمی نیستم..ولی سعی میکنم منظم بشم و هر شب بنویسمش(":
+از خیلی وقت پیش تصمیم داشتم یه جمع بندی برای امسالی که گذروندم بنویسم..ولی هنوز موفق به نوشتنش نشدم..
+همه کتابای نمایشگاهم رو خوندم به جز دونده هزار توD':نمیدونم چرا..نمیتونم شروعش کنم.