سلام((:
دوست داشتم توی این چالش شرکت کنم^-^
این چالش از اینجا شروع شده.

شروع:11 اسفند 99

روز اول: آهنگ مورد‌علاقه‌ات.

آهنگی که چند وقته روش خیلی قفلیم اینه:")این اولین آهنگی بود که وقتی آرمی شدم اومد بیرون*-*

Your eyes tell_by:BTS

دقیقا وقتی برای اولین بار گوشش دادم براش مردم..این آهنگ قفلی جدیدمه..و خوب باید بگم براش میمیرم؟
هوسوکی واقعا چطور تونستی این همه سال این آهنگ به این قشنگی رو مخفی کنی؟T^T

Blue Side _by:BTS(J-hope)

روز دوم: آهنگی که کمتر از همه دوستش داری.

آهنگی نیست که دوستش نداشته باشم..خوب مسلما آهنگی رو دانلود میکنم که دوسش دارم:)

روز سوم:آهنگی که خوشحالت میکنه.

خیلی زیادن!ولی خوب چندتاشون رو مینویسم:)

Celebrity _by:IU
(دقیقا دو روز کامل بعد از بیرون اومدن این آهنگ بی وقفه گوشش دادم!بی جنبه که میگن منم..)
Make It Righ _by:BTS
Anpanma _by:BTS
Micdrop_by:BTS
Blue Hour_by:TXT
(از اولین آهنگ هایی بود که از تی اکس تی شنیدم و یک دل نه صد دل عاشقشون شدمT-T)

روز چهارم:آهنگی که باعث میشه ناراحت بشی.

Into The I-LAND_میتونین این آهنگ رو هم با صدای آیو هم با صدای خود اعضای آیلند پیدا کنن^^
(میدونین چرا این آهنگ ناراحتم میکنه؟(":چون منو یاد تک تک اعضای ایلند و سختی هاشون و گریه هاشون میندازه و قلبم مچاله میشه..)

Love Poem_by:IU

Nothing Like Us _cover by:jungkook
(این آهنگ..هر بار گوشش بدم بی استثنا گریم میگیره(:حتی اگه اون لحظه خوشحال ترین آدم دنیا باشم..و یه جورایی قلبمو میفشاره..)

The Truth Untold_by:BTS

Lovely_by:Billie eilish

روز پنجم:آهنگی که تو رو یاد یه کسی میندازه.

Sweet Night_by:V

Spring Day_by:BTS

Run _by:BTS

Flicker_by:Enhypen

گاهی دلم میخواد این آهنگا از روی زمین محو شن:)

روز ششم:آهنگی که تو رو یاد جایی میندازه.

فعلا که همچین آهنگی وجود خارجی نداره..امیدوارم بعدا هم نداشته باشه(:

روز هفتم:آهنگی که تو رو یاد یه اتفاق خاص میندازه.

متاسفانه این آهن هم وجود خارجی نداره:/

روز هشتم:آهنگی که کل لیریکشو بلدی.

Fake Love_by:BTS

Sweet night_by:V

Spring Day_by:BTS

به این خاطر از این آهنگا متنفرم چون یه روزی اینا رو برای یه نفر خاص حفظ کردم..(:

روز نهم:آهنگی که میتونی باهاش برقصی.

کلا با هر آهنگ بیس داری میتونم برقصم*-*ولی بیشتر با اینا حال میکنم برای رقص(:

Back Door_by:stry kids

IDOL_by:BTS

Anpanman_by:BTS

Not today_by:BTS