خنده هات..منحصر به فردترین چیز توی دنیا هستن~

همراه با متن اینم گوش بدید.

بهت نگاه کردم و تو با لبخندت قهوه تلخمو شیرین کردی(:

شوگا شی..میخواستم برات همه چیزمو امروز بزارم..میخواستم کاری که از دستم بر میاد انجام میدم ولی بعد چی شد؟حتی به لایوت هم نرسیدم..میخواستم زنده ملاقاتت کنم شوگا شی..ولی اونم نتونستم!

من نمیتونستم برای تولدت مثل بقیه عکساتو این ور و اون ور بزنم!من نمیتونستم به بچه های یتیم کمک کنم یا هر چیز دیگه ای..دلمو خوش کردم به کیکی که میخواستم برات بپزم و گربه ای که روش میخواستم بکشم..ولی چیشد؟به افتضاح ترین شکل ممکن همه چیز خراب شد..حتی..حتی سر خریدن مواد کیک گریمو در آوردن!ولی من فقط میخواستم برای قهرمانم..برای تو یه کیک ساده بپزم و بیام لایوت..ولی نتونستم!

من تمام سعیمو کردم این دو روز ولی نتونستم..من از همون اول..از همون اول که دیدمت میخواستم شبیه تو باشم!میخواستم قهرمان باشم..میخواستم بهم افتخار کنی(:

ولی بعد..من حتی نتونستم خودمو دوست داشته باشم.من حتی نتونستم از پس زندگی سادم بربیام دیگه چه برسه شبیه تو باشم..مثل تو بتونم با تمام دنیا بجنگم..

میدونی حس میکنم اصلا فن خوبی برای تو نیستم..تو یه چیز فراتری!و من چی؟

به خنده هات چشم میدوزم و لبخند میزنم..اشکاتو میبینم و گریه میکنم..لایوی رو که بعد از عمل شونت گرفتی رو یادته؟هنوزم حرفای اون لایو رو یادمه..اونقدر خونسرد در مورد شونت حرف میزدی انگار چیزی نشده!اما شده بود..و من دیگه نتونستم ادامه ی اون لایو رو از فرط گریه نگاه کنم.. الان هم دارم اشک هامو سریع پاک میکنم که یه وقت تاثیری روی متن نذاره گریم..ولی من نمیتونم گریه نکنم..بهت فکر میکنم و گریم میگیره..چطور میتونم گریمو بند بیارم؟

وقتی تنها بودم..میتونستم روی تو حساب کنم..میدونستم که هر چقدر بهت بی محلی کنم بازم اونجا وایسادی و به من نگاه میکنی بازم منو دوست خواهی داشت و افتخار میکنی!حتی اگر..اگر مزخرف ترین آدم توی دنیا باشم بازم بهم افتخار میکنی..و دارم به این فکر میکنم من چیکار کردم؟حتی نمیتونم یه استریم خشک و خالی که همه آرمی ها انجام میدن انجام بدم..من آدم مزخرفیم شوگا شی..

امروز 28 سالت شده..28 ساله که بدنیا اومدی تا اینجا باشی..تا قلب منو هزاران آدم رو گرم کنی..بدنیا اومدی که :] اینجوری لبخند بزنی..شکری باشی که زندگی هزاران نفر رو شیرین میکنه و با صداش بهمون امید میده..گربه ای که قلب ما رو آروم میکنه..کسی که وقتی بحث موسیقی پیش بیاد جدیه..و برای آرمی هاش هر کاری میکنه..

شوگا شی..تو همیشه فوق العاده میمونی برای من..میدونم..امروز هیچ چیز اونطوری که میخواستم پیش نرفت..و من هنوزم نتونستم خودمو پیدا کنم..هنوزم نتونستم خودمو دوست داشته باشم..هنوزم نتونستم برم دنبال آرزوهام..و من بابتش متاسفم..اما بدون که من همیشه دوستت خواهم داشت..همونطور که یه فن دوستت داره:)واقعا اگه پیدا نمیکردمت چی میشد؟:)

چطور میتونین بهش نگاه کنین و لبخند نزنید؟:)