به عنوان اولین پست بعد از بازگشت دوست داشتم توی یه چالش شرکت کنم*-*چالش از اینجا شروع شده!
بیاین ادامه

1. دوست داری چه چیز دنیای مجازی واقعی بشه؟

آدماشD":

 

2. کدوم شخصیت تو فیلم ها یا برنامه کودکاست که اداشو در میاری یا صداشو تقلید میکنی؟

فکر نکنم شخصیتی باشه..ولی هر از گاهی ادای بعضی از دیالوگ های انیمیشن هایی که داره پخش میشه رو در میارم=)

 

3. چه ساعت یا ساعت هایی توی طول روز حس بهتری بهت میده؟ 

نسبتا شبا رو بیشتر دوست دارم..آخرای شب رو..ولی بعضی اوقات هم ازش متنفرم!بستگی به مودم داره..

 

4. تا حالا پیش اومده توی حال خودت باشی و یه کاری کنی بعد یکی ببینه و خجالت بکشی؟ ( تعریف کن )

من همیشه خیلی محتاطم روی رفتارم توی اتاق و کلا خونه..همیشه اگر بخوام یه کار غیرمعمول کنم توی اتاقم که توجه دیگران رو جلب میکنه سعی میکنم درش بسته باشه..یه بار در عمق آهنگ فرو رفته بودم و در این هنگام با آهنگ یه قر ریز میدادم که حواسم نبود و در اتاق باز بود و مادر گرام همون لحظه از جلوی اتاق رد شد و بعد خشکش زد و گفت:داری چیکار میکنی؟"-" و من رسما مردم از خجالت..همونطوری خشک شدم و به مامانم نگاه کردم..بعدش هم خودش رفت:"

 

5. وقتی بچه بودی اغلبا کجاها بازی می کردی و چجوری؟بازی هایی که تو بچگی می کردی رو تعریف کن.

معمولا توی هال خونمون تنهایی بازی میکردم..چون بچه اولی بودم..ولی گاهی مامانمم به بازی راه میدادم:)معمولا بازی ها به مامان بازی و عروسک بازی ختم میشد:)

 

6. آسمون توی ذهنت چه شکلیه؟ 

یه آسمون آبی خوشگل با ابرهای تیکه ای سفید:)

 

7. سه تا وسیله یا چیز ( شیء) که دوست داری داشته باشی؟

1.آلبوم بی تی اس:"
2.گوشی..من نیازمند گوشی هستم بخداT_Tیکی خیرات نمیکنه گوشی بهم بده؟:"و میدونید جای دردناک ماجرا کجاست؟T^Tاینکه چند وقت پیش دختر خالم که همسنمه گوشی a51 خریده!انتظار دارین از حسادت نترکم؟:(
3.یه دوربین عکاسی حرفه ای که بتونم باهاش از ماه عکس بگیرم:")یکی از فانتزی هام اینه!

 

8. خودتو با چند تا اتفاق یا چیز ساده توی زندگی توصیف کن.

هارمونی ملایم موسیقی،گل های تازه شکفته شده،عطر خوب غذا.

 

9.اغلب اتاق یا لباست بوی چی میده؟
بوی خاصی معمولا اتاقم نمیده..بعضی اوقات هم بوی غذاهای مونده تو اتاقم میدهD":کلا خیلی تنبلم..الان یه عالمه ظرف غذا توی اتاقم مونده که چند دقیقه پیش مامانم جمعشون کرد..
لباسمم یا بوی عطری میده که استفاده میکنم..یا بوی پودر ماشین لباسشویی"-"

 

10. کدوم شخصیت تاریخیه که براش ارزش زیادی قائلی؟

کلا زیاد در موردشخصیت های تاریخی نمیدونم و تحقیق نکردم و علاقه ی چندانی هم بهشون ندارم..

 

 

11. تا حالا شده توهم بزنی و یه چیزی رو یا اشتباه بشنوی یا حس کنی یا ببینی؟ ( یکیشو تعریف کن )

یبار توی خونه مامان بزرگم حس کردم یه دختره ای داره از پشت پنجره دست تکون میده ولی وقتی سرمو برگردوندم نبود:"
یبار هم خواب میدیدم یه عنکبوت بزرگ افتاده رو صورتم حتی وقتی از خواب پریدم هنوزم فکر میکردم عنکبوته رو صورتم..خیلی بد بودT-T

 

 

12.اغلب همراه با غذا چی میخوری؟

ماست همراه همیشگی من در همه ی غذاهاD:

 

13. اگه بتونی یه جای دیگه زندگی کنی اون کجاست؟

مسلما یه کشور دیگه..احتمالا کره یا ژاپن~

 

14. یه جمله به یک آدم فضایی توی یه سیارۀ دیگه بنویس!

سلام آدم فضایی*دست تکان دادن*

 

15. آخرین آهنگی که گوش دادی؟ 

آهنگ Telepathy رو دارم گوش میدمD:

 

16. اولین پیامی که توی بیان برای کسی نوشتی ( خصوصی یا عمومی فرقی نمی کنه - اگه دوست داشتین اسم شخص رو هم بگین )

به ایشون بود:"
و خوب گفتم:وارد شدم ممنون مبینا جون از راهنمایی هات دارم مقدمات درست کردن وبمو انجام میدم خوشحال میشم بعدا به وبم سر بزنی*-*

اصلا هم حس نمیکنم زیادی اونموقع نخاله بودم"-"

 

17.آخرین چیزی که به خاطرش ذوق کردی؟

دیشب وقتی کادوی دوستمو خریدم و داشتم کادو میکردمشون:"خیلی حس خوبی داشت!حس میکردم دارم برای خودم کادو میخرمT^T

 

18. اسم چند تا از وسیله هایی که خیلی ازشون استفاده میکنی؟ 

لپ تاپ و هنزفری و تختم!این سه تا وسیله رو من صبحمو باهاشون شروع میکنم و شب را به اتمام میرسانمD:هر روز و هر روز..

 

19. یه اعتراف به دنبال کننده های وبت کن!

اعتراف میکنم که اعترافی به ذهنم نمیرسه"-"

 

20. چقدر طول کشید تا چالش رو جواب بدی؟

نمیدونم..چون یکم بین نوشتنش وقفه افتاد..

پ.ن:الان قابلیت اینو دارم از عصبانیت از گوشام دود بزنه بیرون..چرا باید برنامه تولد دوستم خراب بشهT-Tازت متنفرم مامان دوستم!چرا باید همه چیزو بزنی خراب کنی؟T^^^T
پ.ن:از یکی از زیبایی هایی زندگیم اینه که هر وقت عصبانیم مامانم هی بهم پیله میکنه و رو اعصابم میره"-"و دقیقا همین چند دقیقه پیش همین اتفاق افتاد:/اگه میتونستم واقعا بهش فحش میدادم._.حیف باید احترامشو نگه دارم..
پ.ن:نودل ایز مای لایف
~خداوکیلی نمیتونم هیچی رو با نودل عوض کنم..