*میکروفون را میگیرد و صدایش را صاف میکند*

خوب..من معذرت میخوام از همه دنبال کنندگان و دوستان که نگران من شدن:"از همه ی 248 نفر و یک نفر دنبال کننده خاموش معذرت خواهی میکنم که وبمو بستم!اونم بدون خبر..
راستش..من کسی بودم که با بستن وب خیلی مشکل داشت..و در بیشتر مواقع دیگران رو راضی میکرد که اگه میخوان برن حداقل وبشونو نبندن..
و بعد خودم زدم وبمو بستم:)هوم..به نظر خودمم خنده داره!

ولی..من اعصابم بهم ریخته بود و نمیخواستم ریخت وبلاگمو ببینم و تنها گزینه ای که در اون بحران به ذهنم رسید بستن وب بود! و خوب من حالم خوب نبود..از نظر احساسی ضربه خورده بودم و به زمان نیاز داشتم که با خودم و احساساتم کنار بیام..

ولی میدونید یه جورایی همه چیز بدتر شد با بستن وبم!من هیچ وقت نمیخوام و نخواستم که شما رو نگران کنم..ولی بلافاصله بعد از بستن وبم این خبر مثل بمب(!) توی بیان ترکید و همه نگران شده بودن.و من این اتفاق رو دوست نداشتم.دلم نمیخواست که شماها رو مضطرب و نگران ببینم و خوب این برام عذاب آور بود و همه چیز رو بدتر کرد:(

و خیلی هاتون ناراحت و عصبانی شدین از دست من:"و اتفاقات دیگه ای هم افتاد که خوب نمک به زخم ها میپاشید!

همین الان به همتون میگم من متاسفم و دوست دارم کارامو جبران کنم..بازم متاسفم از این که نگرانتون کردم!

و در آخر از همگیتون که ابراز نگرانی کردین و توی خصوصی سعی کردین منو دلداری بدین ممنونم:")