خوب..دلم میخواست توی چالش یومیکو شرکت کنم((:خیلی وقته توی چالش شرکت نکردم..
بیاین ادامه مطلب^^

-راست دستین یا چپ دست؟

راست دستم..اصلا با دست چپم رسما هیچ کاری نمیتونم بکنم"-"اگه برای دست راستم اتفاقی بیفته رسما فلج میشم._.

2-نقاشی تون در چ حده؟
باید بگم بچه گیام تقریبا نقاشیم خوب بود..ولی کم کم که بزرگ تر شدم و نقاشی نکشیدم نقاشیم بدتر شد و الان رسما نقاشیم در حد یه بچه شیش سالست._.

3-اسمتونو دوس دارین؟

راستشو بخوام بگم از اسمم متنفرم(محض اطلاعتون اسم اصلیم فاطمه است)
و خوب یکی از دلایلی که از اسم خوشم نمیاد اینه که خیلی ها اسمشون فاطمه است و همیشه توی مدرسه به فامیل صدا میشدم و کلا از این متنفرم که یه نفر به فامیل منو صدا کنه!حتی دوستای صمیمیم هم توی مدرسه منو به فامیل صدا میزدن و این واقعا گند بود!و حتی توی خانواده مادریم نزدیک هشت تا فاطمه هستش!و همیشه بهم میگن فاطمه خاله عذرا یا فاطمه عمه عذرا"-"(بله اسم مامانم عذراست._.)
و این دلیلیه که اسممو دوست ندارم._.

4-شیرینی یا فست فود؟
مسلما فست فود!من کشته مرده پیتزا و لازانیام و با هیچی عوضشون نمیکنم(":

5-دوس دارین که قد همسر ایندتون تقریبا چندسانت باشه؟ (سانت بگینااا)

فکر نکنم همسر آینده داشته باشم"-"ولی دلم میخواد هم قدم باشه یا فوقش ده سانت ازم بلند تر باشه..خوشم نمیاد زیادی بلند:/

7-عمو یا دایی؟

مسلما دایی!فکر کنم امسال هر کدوم از عموهامو فقط یبار دیدم"-"کلا اصلا رابطه چندان زیادی با عموهام نداریم..ولی باهاشون مشکلی هم نداریم..فقط کم میبینمشون._.

8-خاله یا عمه؟

صد در صد خاله!من کلا دو تا عمه دارم که خیلی پیرن..و با خاله هام خیلی جورم((:خیلی وقتا حتی برام مثل یه خواهر بزرگتر مهربون بودن^^

10-عدد مورد علاقتون؟
کلا از عددهای زوج خوشم میاد..ولی از همه بیشتر از 2..ولی موندم چرا اینقدر تاریخ تولدم 3 داره:/از عدد 3 و کلا از عددهای فرد خوشم نمیاد-__-

11-اولین وبی که زدین رو، حذف کردین؟

این اولین وبمه:)و اصلا دلم نمیخواد یه وبو حذف کنم..به قول هاناناکو وب آدم مثل بچشه((=

12-با کی بیشتر از همه صمیمی این، تو بیان؟

خوب راستش..بهتره این سوال رو به چه کسانی تغییر بدم!اول از همه که با اکیپمون خیلی صمیمی هستم(:که شامل:عشق کتاب،استلا،آرتمیس،کیدو،آرام،هانی،حنا،روما،وایولت میشن(=
ولی..من با هلیا و لیوای هم خیلی صمیمی هستم((:
کلا اینا دوستای صمیمی من هستن~

13-بابا و مامانتون تو بیان، کی عه؟
راستش..اون اوایل که اومدم بیان خیلی میدیدم مامان بابا و فلان دارن توی بیان..و راستش منم فرزند یه خانواده شدم..بچه آیسا و هلیا..بعدشم مامان بابام از هم طلاق گرفتن و من نیز شدم بچه مامانم"-"

14-رو جنس مخالف کراشی؟ 

توی واقعیت که کراش ندارم..ولی تو کیپاپ و انیمه تا دلت بخواد دارم("=

15-مترو یا قطار؟

مسلما قطار~
اصلا تا حالا سوار مترو نشدم"-"یبار میخواستیم توی مشهد سوار مترو بشیم که به خاطر شلوغیش خانواده منصرف شدن._.

16-بنظرت شادی ینی چی؟

یعنی از ته دلت خوشحال باشی(:اونقدر که هیچی اون لحظه برات مهم نباشه..

17-سه تا از صفاتت؟

راستش اینا چیزایین که دیگران بهم گفتن..
کیوت.احساساتی.مستقل

18-اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

راستش..درسته که از زندگیم راضی نیستم ولی شاید دلم بخواد همینی که هستم باشم..ولی دلمم میخواد جای یه نویسنده موفق یا کسایی که توی ایده آل هام هستم باشم:)

19-الان..از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟

این که نمیدونم میخوام چیکار کنم و سردرگمم!

20-به چی اعتیاد داری؟

مسلما بیان و اینترنت و آهنگ!

21-اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟

اوممم خیلی سخته!
شاید اینو میگفتم:به خودت اعتماد داشته باش و راهی رو که دلت میگه رو انتخاب کن نه چیزی که دیگران میگن!

22- پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

1.بی تی اس
2.کتاب خوندن
3.فیلم و انیمه دیدن
4.بیان!
5.غذا پختن و غذا خوردن

23-اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

اونقدر که به دیگران اهمیت میدی به خودتم اهمیت بده..خودتو سرزنش نکن!آدمای اشتباه رو دور بنداز هر چه زودتر:)

24-چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

غر غرو بودنم و اینکه نمیتونم سریع با تغییر کردن شرایط کنار بیام

25-صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟
مامانم بیشتر بالای سرم آلارم میزاره و یا هی میاد بالای سرم غر میزنه که بیدار شو و ال و بل:/چقدر میره رو اعصابم بیدار کردنش-__-
قبلا ها هم که مدرسه حضوری میرفتم بابام با داد و بیداد بیدارم میکرد:|ایح..

26-کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

کراش نداشتم هیچ وقت تو مدرسه:))کلا کراش نداشتم توی زندگیم چه برسه مدرسه-__-

27-تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟
آخخخ این یکی از بدترین سوتی هام بود!
من و مامانم واتساپمون یکیه و مامانم بعضی اوقات شماره ی دانش آموزاشو سیو میکنه..داشتم وضعیت میدیدم و وضعیت دوستمو دیدم..یه پیام بلند بالا تایپ کردن در رابطه با وضعیتش و فرستادم و یه دفعه دیدم وضعیت شاگرد مامانمه نه دوستم-__-هیچی دیگه سریع پاکش کردم اگه یکم دیرتر پاکش میکردم سین میزد:")حتی بعدش نوشت خانم کاری داشتین با من؟TT

28-یه جمله تاثیرگذار برا مخ زنی؟
به شخصه کراش نداشتم که سعی کنم مخشو بزنم"-"پس حرفی در مورد این قضیه ندارم:/

29-چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

نمیدونم..ولی خودم حس میکنم خیلی فرق دارم توی مجازی با واقعیت..

30-یه دروغی که اینجا ب ما گفتین؟

هیچ دروغی تا به الان نگفتم:)

31-تو بیان چندتا اکانت دارین؟

2 تا.

32-اولین دوستتون تو بیان؟

اولین نفر..فکر کنم ایامه بود((:

33-چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟
فکر کنم حسابش از دستم در رفته..اوایل بیشتر از الان چس ناله مینوشتم(:

و در آخر چالش از اینجا شروع شده!
و دعوت میکنم از:آرتمیس،استلا،روما،بلا،عشق کتاب،آرورا چان،حنا،زینب،هانی،نورمن
میدونم آدمای زیادی رو دعوت کردم ولی دلم میخواست اینا بنویسن:")