دریافت

Lyrics :

ماراتون، ماراتون

زندگی طولانیه، آروم حرکت کن

۴۲.۱۹۵ (مسافت دوی ماراتون)

آخرش یه بهشت رویاس...


اما دنیای حقیقی

شبیهه چیزی که قولشو دادن نیس

ما باید بدویم، باید رو خیلی چیزا پا بذاریم

وقتی ماشه رو بکشی

چیزی به اسم سرنوشت نداری

در کل چشم‌اندازی وجود نداره

تا نفس داری باید بدویی


مجبوری، مجبوری


مشکلی نداره اگه متوقف شی و بایستی

مجبور نیستی که بدون دونستن دلیلش بدوی


مشکلی نداره، حتی اگه رویا و هدفی نداری

اگه لحظاتیو داری که خوشبختیِ موقتی رو حس میکنی


مشکلی نداره اگه متوقف شی

من اگه هدفمو ندونم، نمیدوم!

مشکلی نداره حتی اگه رویایی نداری

تمامِ نفسات از الان تو بهشتن


ما رویاهامونو از بقیه گرفتیم(مثل یه قرض!)

باید عالی باشیم، این چیزیه که یادمون دادن!(مثل نور)

رویای تو در واقع یه مانعه!

اگه فقط ″آینده″ یه رویا و هدفه

پس رویایی که دیشب قبل خواب داشتم چی بود؟!

حتی اگه رویای تو متفاوته، اشکالی نداره

لپ‌تاپ خریدن توی ماهِ بعدی

یا فقط خوردن و خوابیدن

یه عالمه پول داشتن، بدونِ انجام هیچ‌کاری

رویا داشتن یه چیز بزرگه

فقط هرکی که دوست داری باش!

ما لایق داشتن یه زندگی هستیم

چه بزرگ باشی، چه کوچیک


اما دنیای حقیقی

شبیهه چیزی که قولشو دادن نیس

ما باید بدویم، باید رو خیلی چیزا پا بذاریم

وقتی ماشه رو بکشی

چیزی به اسم سرنوشت نداری

چشم‌اندازی وجود نداره

تا نفس داری باید بدویی


مجبوری، مجبوری


مشکلی نداره اگه متوقف شی و بایستی

مجبور نیستی که بدون دونستن دلیلش بدوی


مشکلی نداره، حتی اگه رویا و هدفی نداری

اگه لحظاتیو داری که خوشبختیِ موقتی رو حس میکنی


مشکلی نداره اگه متوقف شی

من اگه هدفمو ندونم، نمیدوم!


مشکلی نداره حتی اگه رویایی نداری

تمامِ نفسات از الان تو بهشتن


من‌ رویایی ندارم

رویاپردازی بعضی وقتا ترسناکه

فقط همینطوری دارم‌ زندگی میکنم

این برای من یه رویای کوچیکه که جون سالم به در ببرم

رویاپردازی خودش یه رویاس

گاهی اوقات نفس کشیدن هم خودش زیادیه

یکی دوست داره همینجوری زندگی کنه

دنیا داره بهم‌ توهین میکنه


آره

دنیا حق نداره بهم توهین کنه

رویاپردازی چی هس اصلا؟!

هیچ‌وقت بهم یاد ندادن

من رویای رویاپردازی میبینم پس با گریه میخوابم

به خاطر تو از یه کابوس بیدار میشم

حالا بیا هر روز تو این بهشت لبخند بزنیم!


مشکلی نداره اگه متوقف شی

من اگه هدفمو ندونم، نمیدوم!


مشکلی نداره حتی اگه رویایی نداری

تمامِ نفسات از الان تو بهشتن


دوست من، دست از دویدن "به خاطر هیچی" بردار!

حالا این مسابقه ابلهانه رو تموم کن!

دوست من، دست از دویدن "به خاطر هیچی" بردار!

تک تکِ نفسات از الان تو بهشتن


دوست من، دست از دویدن "به خاطر هیچی" بردار!

لازم نیس برای رسیدن به ″همه‌چی″ رویاپردازی کنی!

دوست من، دست از دویدن "به خاطر هیچی" بردار!

هر زبانی که تو رو شکل داده، از حالا تو بهشته


پ.ن:معنی آهنگ رو دیروز خوندم و اونقدر خوب بود که گفتم پستش کنم:)حقیقته همش..تک به تک کلماتش..