نمی دانم چه کسی اصطلاح دو نژادی را درست کرده من که خیلی از آن خوشم نمی آید.اگر دست من بود بی خیال این اسم گذاری ها میشدم.خوب همه ی ما انسان هستیم دیگر،همین کافی است.
                                                              کتاب جغدها آمده اند مارا ببرند

میدونید بالاخره ما با هر پوست و نژاد و دین و ملیتی که هستیم دو تا دست و پا و یدونه سر روی بدنمون داریم!چه اون کسی که پوستش تیرست چه اونی که روشنه.چه اونی که موهای رنگی داره چه اونی که موهاش مشکی هستن.مهم نیست طرف مقابلت الان از چه ملیتیه و دینش چیه!اونم آدمه، مثل من و مثل تو.تک تک ما انسان هستیم.
بیایم این نژادپرستی ها رو تموم کنیم.من و تو فرقی نداره!

 

پ.ن:یه چیزی که باید این وسط اضافه کنم اینه که.ما ایرانی ها خیلی آمریکا رو به خاطر نژاد پرست بودنشون مسخره میکنیم ولی ما ایرانی ها هم نژاد پرستیم!وقتی به آسیای شرقی میگیم چشم بادومی..وقتی افغانستانی ها رو به تمسخر میگیرم و انسان حسابشون نمیکنم..فکر نکنید فقط آمریکایی ها نژاد پرستن!