پست حاوی ناله و روزمره های بشری به نام موچی است!

وقتی به آرشیو ماهانم نگاه میکنم و میبینم که همه ماه ها 13 یا 14 تا پست دارن و دی ماه با اینکه داریم به آخرش میرسیم فقط و فقط 4 تا پست داره ناراحت میشم..میدونید انگار نمیتونم بنویسم و هر بار با خودم میگم که باید پست بزارم بعدش میگم در مورد چی بنویسم؟!
این چند وقته فقط روزم رو با درس و مبارزه با زندگی خویش میگذراندم و هیچ اتفاقی نمیفتاد که در موردش بنویسم:|ینی میفتادهاااااااا ولی نمیشد اینجا بنویسم..اصلا قابل گفتن نبود!
و بالاخره فردا آخرین امتحان خویش رو میدم=)واقعا خوشحالم که زنده از امتحانا بیرون اومدم..البته به قول یومیکو:

آره به هر حال در پایان امتحانا قرار نبود که بمیریم..ولی بعد از اومدن کارنامه دیگه ای هیچ ایده ای ندارم که ممکنه زندگی چطور پیش بره(("= ..

نمیدونم امتحانات رو در چه حد دادم و به جز چندتا معلم نمره هام رو بهم نگفتن و خوب فقط باید منتظر کارنامه بمونم..البته من تمام تلاشمو کردم! ولی خوب بخوام روراست باشم همه تلاشم این نبود:-:و من میتونستم بیشتر بخونم و بدون جزوه بدم امتحانو ولی خوب این کارو نکردم!ولی..من در حدی خوندم که بلد باشم..و فکر کنم بیشتر امتحانات رو بیست بشم..البته به جز فیزیک:/و باید اضافه بکنم که همین پریروز امتحان مطالعات دادم و همونطور که میدونید یا نمیدونید من از مطالعات متنفرم!توجه داشته باشید دوستان متنفر!و چون جزو امتحانات آخر بود و من از مطالعات متنفرم مطالعات را کلمه ای نخوانده و همه اش را تقلب کردمD:*نیشخند زدن*و همچنین فردا امتحان دفاعی دارم و باز هم نخواندم و نمیخواهم بخونمD:چون واقعا دیگه نمیکشم..توی این چند وقته تا جایی که تونستم خوندم و دیگه ازم برنمیاد و خستمههههههههههههه اینقدر خستمه که نیاز به استراحت دو هفته ای دارم!ولی جای خوب ماجرا اینه که مدرسه شنبه و یکشنبه رو تعطیلی داده و این ینی بهشت به تمام معنا!*-*تنها جایی که از مدرسمون مچکر هستم و قدردان اینجاست!تشکر تمام و کمال من رو بپذیر ای مدرسه"^"
حدودا هفته پیش یه سریال جدید کره ای شروع کردم!آرررررررررره وسط امتحانات سریال شروع کردمD:کله خر تر از من وجود داره؟ولی باید اقرار کنم که من یه جورایی از سریال کره ای خوشم نمیاد..البته از سریال هایی که لوسن:/ترجیح میدم یه سریال ببینم مفهوم داشته باشه تا این سریال های آبکی عشقولانه"-"و من دنبال یه سریال خوب گشتم و آخرش چی؟"-"سریال زیبای حقیقی رو انتخاب کردم..از این که یه کله تا قسمت آخری که اومده بود(در حال پخشه)رو دیدم بگذریم..خیلی خنک بود:/من خیلی ازش انتظارات بیشتری داشتم..خیلی پرطرفدار بود و من گفتم وای الان چه سریال خفنیه و با یه سریال عاشقانه آبکی که دعوا سر دختر مدرسه ای کلاسه بین دو تا پسر خوشتیپ کلاس"-"آهههههههههه حس میکنم وقتم تلف شده:/(وی اصلا هم از جمعه تا به امروز که قسمت جدید سریال میاد نمرده و زنده نشده برای اومدنش._.)

پ.ن:هنوز انتخاب نکردم اسم وبلاگم رو"-"ولی دستم توی انتخاب با تشکر از ایده های خوب کیدو بازه((:میخوام قالب هم عوض کنم..راستش اصلا قالب این دفعه ای رو دوست ندارم._.یه قرنه هم میخوام فونتمو عوض کنم ولی متاسفانه موفق نشدم و اصلا هم به خاطر گشادی خویش نیست!
پ.ن:مدیونید فکر کنید یه عالمه حرف دیگه داشتم و وسط نوشتنم مامانم صدام زد و دیگه هیچ کدوم از حرفام یادم نمیاد"-"\
پ.ن:نمد چرا..ولی دلم میخواد یه آهنگی جز کیپاپ گوش بدم!مثلا کل این هفته رو با گوش دادن به آهنگ های هالزی گذروندم"-"و نیازمند این هستم یه نفر بهم خواننده غیر کره ای معرفی کنه..من خیلی خواننده جز کیپاپ نمیشناسم:/