باورم نمیشه داره شیش ماه دیگه 15 سالم میشه..
این واقعیه؟
چقدر زود گذشت..همین چند وقت پیش 14 سالم شده بود و داشتم با دوستم تولدمو جشن میگرفتم:))
برام همیشه پونزده سالگی خیلی سن زیاد و همچنین خاصی میومده ولی الان میبینم فقط توهم بوده یه توهم که پونزده سالگی خیلی بزرگه..یا خاصه..
یکی از چیزهای دیگه ای که 15 ساله شدنم رو غیرواقعی میکنه اینه که حدودا از 10 سالگیم مامانم بهم قول داد وقتی رفتم دبیرستان برام گوشی بخره:) و قبلا ها خیلی دور به نظرم میرسید این زمان ولی من قراره شیش ماه دیگه بهش برسم..رویاییه و همچنین قشنگ..
زمان داره برام زیادی زود میگذره..
قبل از اینکه بفهمم چی کار کردم صبحم شب میشه و روز تموم میشه"-"\
چقدر همه چیز داره زود میگذره..
توی این حدود شیش ماهی که از14 سالگیم گذشت اتفاقات زیادی افتاد..مثلا همین اومدنم به بیان:)و البته چیزهای زیادی رو از دست دادم و چیزهای زیادی رو هم بدست آوردم..ولی با این همه این شیش ماه دوست داشتنی بودن^^
+چند وقت بود پست روزمره ننوشته بودم:)))
+یه نفر توی بیان بهم گفت طرز صحبتت به سنت نمیخوره و به نظر میاد خیلی بزرگتر باشی=)
واقعا همین طوره؟از نظر خودم که حتی طرز فکر و صحبتم کوچیکتر از سنم هست دیگه چه برسه به بزرگترD: