بالاخره یار آمد!
با دیدنش پشت پنجره جیغ زنان به سمت حیاط رفتم و البته که سویشرت صورتیم را مثل همیشه تنم کردم:)
بویش را با تمام وجودم درون ریه هایم کشیدم و سرم را به سمت آسمان مه آلود گرفتم و ایستادم تا قطره ها بر صورتم برخورد کنند و با هر قطره حس ارامش و لذت بیشتر در وجودم میدمید:)
نمیخواستم در تجدید دیدارمان جلویش گریه بکنم پس لبخند زدم و از دیدنش خوشحالی کردم و هر چه توانستم از بویش و هوایش لذت بردم.
من خوش خوشانه میچرخیدم و قطره ها بر روی من می افتادند.
باران جان منتظر روزهای بعدی بارشت میمانم:))

__________
هعی بعد از این همه مدت بالاخره توی کویر ما هم بارون اومد:"/
خداوکیلی من چه گناهی کردم توی کویر بدنیا اومدم._.از اول مهر هم که منتظرش بودم._.خداوکیلی هر کی بود اینقدر انتظارشو میکشیدی میومد زود:/
ولی بابام نذاشت زیر بارون بمونم زیاد به دو دلیل:
1:تازه حالت خوب شده:|
2:میگن توی بارونی که اول بار میاد ویروس و ال و بله نباید بری زیرش:|
میخواستم بگم دلت میاد آدم عاشقو نذاری بره زیر بارون ولی خوب حرفی نزدم و اومدم داخل ولی به جاش پنجرمو باز گذاشتم تا حداقل بوش بیاد تو اتاقم:")(من همونی بودم میگفتم میگن پاییز فصل عاشقیه ولی تیچرمون قبول ندارتش._.)
و خوب باید به حضور حضار گرام برسانم تب بنده از دیروز بند آمده و سلامتی ام را بدست آورده ام!(چرا یاد این سلبریتی ها افتادم بعد از یه مدت مریضی میان اعلامیه میدنXD)
و دیروز به یار دومم رسیدم و چیپس خوردم. خیلی هوس چیپس پیاز جعرفی یار دیرینمو کرده بودم:")ینی دنیا بدون چیپس پیاز جعفری جایی برای زنده موندن نیست=")
ولی خوب شد بارون اومد وگرنه من عقده ای میشدم از بس شما هر روز پست میزاشتین بارون اومده اینجا و ال و بل:")هعی هعی
یاد روزایی افتادم توی مدرسه بارون میومد لحظه شماری میکردیم با بچه ها بریم زیر بارون بپریم توی چاله های اب چقدر خوش میگذشت دلم برای اون روزا تنگ شده=")
ولی نمد چی بود و چطوری امروز واقعا خوب بود^^فکر کنم از نتایج رسیدن به یار بود!
پ.ن:چقدر چیپس و ماست موسیر حال میده اصلا ترکیب بهشتین این دو تا مخصوصا قسمت اول فصل دوم سایکو پاس رو هم پلی کنی ببینی:")
پ.ن:خداوکیلی چقدر حرف زدم تو پست فکر کنم این همه حرفام عغده شده بودنXD
پ.ن:مامانم بدون اطلاع رسانی به بنده چادر نماز برام سفارش داده خیلی خوشگله تازه گل گلی هم هست ولی میخواستم بهش بگم به جاش کتابای منو سفارش میدادی ایح:")دوباره در یک دوره همه ی کتابای کتابخونم رو رو خوندم و نمد دیگه چی بخونم..
پ.ن:این مدرسه زیادی مسخره شده منو یکی از دست مدرسه ها نجات بده:")بزارین یه خاطره از امروز بگم._.سر کلاس آنلاین معلم ورزشمون برامون کلیپ گذاشت که به خیال خودش ما ورزش کنیم باهاش._.XD  و بعد گفت ضربان قلبتونو بعد از ورزش بگید و ما همه از یه بچه زرنگ که مثل این که انجام داده بود تقلب کردیمXD خداوکیلی توی همون مدرسه ما فرار میکردیم از ورزش دیگه چه برسه دیگه اینجوری._.
پ.ن:یادتونه گفته بودم دعا کنید این دوستم خودکشی نکرده باشه؟من اشتب زده بودم خودکشی نکرده بنده خدا._.
پ.ن:دارم به این نتیجه میرسم چتری خوشگل ترین مدل توی دنیاست._.تناقضو حال کنیدXD
پ.ن:چقدر پ.ن:/تازه اون بالا یه عالمه حرف زدم من کلا و اصولا وقتی خوشحال باشم زیادی پر حرفی میکنمXD