115 روز!
115 روز داره میگذره
حس قدیمی های بیانو بهم میده اما هنوز زوده برای همچین حسی:)!هنوز تازه کارم:)
115 روز داره میگذره و مرسی تمام ناله هام تمام تغییر مودها و هر چیز دیگم رو تحمل کردید:)مرسی که دوست من شدید مرسی که باعث شدید زمان های خوبی رو توی بیان بگذرونم به دور از هر چیز دیگه ای که داره اون بیرون رخ میده.
باید چی بگم؟نمیدونم..
فقط میخواستم بگم مرسی بابت همه چیزهایی که بهم گفتین تمام لحظات خوبی که با هم بودیم و گذروندیم:)
از تمام نصحیت های مهربانانه ی شما و لجبازی من برای نپذیرفتنشون:)
از همه چیز ممنون شما بهترین آدم هایی هستین که میشناسم!
ببخشید اما من الان پشت لپ تاپ نشستم و احساساتی شدم و دارن اشکام میریزن
وقتی که پامو توی بیان گذاشتم فقط یه دختر چهارده ساله بودم هنوزم هستم چیزی تغییر نکرده فقط من زندگیم تغییر کرد از لحظه ای که پامو اینجا گذاشتم
زندگیم رنگین تر شد و چیزی بود که بابتش لبخند بزنم و به زندگیم ادامه بدم و با خودم بگم آره زندگی هنوز قشنگیای خودشو داره هنوز تموم نشده و هنوز قلب تمام آدم ها سنگی نیست.
اینجا مهربونی واقعی رو پیدا کردم که واقعی بود و پر از عشق.
ممنون بابت همه چیز