آممممم فکر کنم باید برای قالب یه توضیح بدم:)
خوب اسم وب که گذاشتم رهایی..و خوب میدونید دریا صداش تصویرش همه چیزش به من آرامش میده و حس رهایی مطلق..
من عاشق همین چیزاشم و برای این که هم خودم لذت ببرم هم شما قالبو اینطوری کردم:))خودم خیلی دوسش دارم*^*کلا باید قالبو خودتم دوست داشته باشی:))))
لطفا هر وقت میاین توی وبم اون آهنگرو هم پلی کنید:))
__________
خوب آمممم چی میخواستم بگم؟
راستش میخوام تشکر کنم از استلا و ارتمیس و عشق کتاب و هلن و مونی^^
این دو روزی که داشتیم داستانو مینویشتیم خیلی به من خوش گذشت همش داشتم فکر میکردم به داستان و یه تفریح هیجان انگیز بود برام:)مرسی که این کارو کردید خیلی بهم خوش گذشت(چشمان اشک آلود)
دلم میخواد کنار بودید و همتونو بغل میکردم و اونقدر فشار میدادم که نفستون بند میومد T^T
__________
راستش این چند وقته خیلی حس کردم که آدم بی مصرفی هستم:)
اما دیروز تصمیم خودمو گرفتم:)
دفتر هری پاتریم رو که دست نزدم بهش و برداشتم و تصمیم دارم به ارزوم برسم:)آره من میخوام بهش برسم:))
+فقط خدا کنه وسط راه کم نیارم:)
__________
از همگی بابت این همه انرژی مثبتتون بابت قالب ممنونم^^به من زیاد از حد لطف دارید بچه ها:)
 


+این هم گوش بدید خیلی دوسش دارم:)