خیلی خسته هستم..دقیقا چهار روزه که خونمون نبودم..

به خاطر این که الان فصل پسته چینی هست توی شهر ما همش خونه مامان بزرگم بودم و داشتم پسته جمع میکردم("=

و خوب حالا از اینکه یه عالمه باید کار کنم بگذریم اونجا نت نداره😑

حالا چجوری دارم پست میزارم؟به خاطر اینه که دو روزه به خاطر کلاسای آنلاین و درس اومدم خونه خالم اینا..و من احتمالا تا چند ساعت دیگه برم خونمون بالاخره بعد از چهار روز‌..اما مجبور میشم بشینم درسامو بخونم"-"ایح خدا چقدر درس داریم:/

پنجشنبه که رفتم خونه مامان بزرگم روز قبلش که لپ تاپ خراب شده بود نذر کرده بودم اگه لپ تاپ درست بشه کیک بپزم به همه فامیل بدم😂و هیچی دیگه به همه فامیل کیک دادم خونه مامان بزرگم اما چون کوچولو بود کیکم و جمعیت زیاد به همه اندازه فندق رسید خودمم نتونستم زیاد از کیکم بخورم😂(حیف شد خیلی خوشمزه بود کیک شکلاتی بود:"/)بعد همه خوردن یه تعدادی نبودن براشون گذاشتیم کیک توی یخچال بعدا بخورن بعد اومدیم سر یخچال چند ساعت بعدش بدیم بخورن کیک ها رو دیدیم یدونشون غیب شده😂من رفتم به بچه های کوچیک گفتم یکی از کیک ها غیب شده اعتراف کنید کدومتون خوردتش همشون گفتن ما نخوردیم تازه بچه های کوچولو جمع شدن داشتن کارآگاه بازی میکردن که کی کیکو خورده و در اخر معلوم شد یکی از نی نی ها گریه کرده کیک میخواسته بهش اون تیکه کیکرو دادن بخوره😂کارآگاه بازیشون به بن بست خورد😂

فقط یه طورایی میخواستم بیام اعلام حضور کنم برم"-"

پ.ن:چقدر این چند وقته آشپزی کردم:"/

پ.ن:امروز امتحان زیست داشتم:"/

پ.ن:خداوکیلی برای چی معلممون ازمون اثر هنری میخواد:"/بخدا یه تعدادی مثل من هستن بدون استعداد نقاشی بدنیا اومدن:"/