سلام!
آهای تویی که داری این نامه رو میخونی:)نمیدانم که هستی اما دوست داشتم برای تو بنویسم..دوست دارم شرایط الانت رو تصور کنم..
فضایی ها به زمین حمله کردن و تو به سختی با اندکی از آدمها زنده ماندی!
زمین از هم پاشیده و شما توی فضا سرگردانید!
خورشید ترکیده و جایی برای زندگی ندارید و در سفینه های فضاییتان زندگی میکنید!
فضایی ها بهتان حمله کرده اند اما شما توانستید زندگی مسالمط آمیزی با آنها داشته باشید ولی هر از گاهی آنها شما را میخوند و شما با ترس زندگی میکنید!
یا یه میکروب فسقلی باعث شده است که میلیون ها نفر بمیرند!
همه اینها خیلی فانتزی و غیر ممکن به نظر می آیند نه؟اما همین آخری برای ما دارد اتفاق میوفتد..کرونایی که میلیون ها آدم رو کشته است!دلم میخواهد بدانم در صد سال بعد توانستید کرونا را شکست بدهید یا نه؟یا این که شما آخرین انسان هایی هستید که از کرونا در امان ماندید؟هم هیجان دارد و هم ترسناک است..این که بدانی نسل انسانها تا صد سال بعد هنوز هست یا نه!(:
راستی الان وبلاگ ها هنوز وجود دارند؟در زمان ما که دیگر دارن افراد وبلاگ نویس منقرض میشوند!اما ما باقی مانده ها هنوز هستیم و با مقاومت و شجاعت به وبلاگ نویسی ادامه میدهیم(:
اگر هنوز وبلاک نویسی وجود داشته باشد تو هم امتحانش کن((:تجربه ی خوبی است..تجربیه خوبی که شاید جاهای دیگر بدستشان نیاوری!
فقط میخواستم کمی احوال آن زمان را بپرسم!میخواستم ببینم در چه حالید!امیدوارم فانتزی های بالا رخ نداده باشد و شما در صحیح سلامت به یکدیگر عشق بورزید!
آه گفتم عشق..آنجا هنوزم چیزی به نام عشق وجود دارد یا آدمی حقیقی برای عشق ورزیدن؟اینجا آدماهای حقیقی که بشود بهشان عشق ورزید کم شده اند خیلی کم باید بگویم نایاب مثل طلا شده اند!باید خوب ازشان محافظت کنی تا از دستت نرود(:
داشتم خداحفظی میکردم اما دوباره شروع کردم به نوشتن..نمیتوانم جلوی نوشتم را بگیرم..آخر چه کنم تمام زندگیم نوشتن است((:

99/6/28
ارادتمند نسل باقی مانده ی صد سال بعد:موچی

____________
واهایییییییییییییییی چقد سخت بوددددددددد نزدیک بود دیگه ناامید بشم وسط نوشتن هااااااااااا!ترجیح دادم ادبی بنویسم((=از نظرم اینجوری بهتر بود^^هر کسی میخواد شرکت کنه از همین الان بگم خیلی سخته نوشتنش(=
ممنون از آرتمیس که من رو به این چالش دعوت کرد(:
و چالش از اینجا شروع شده
و دعوت میکنم از فهیمه،یومیکو،رفیق نیمه راه،گربه((:
هر کس دیگه ای هم دلش میخواد بنویستشD:
+ببخشید حوصله نداشتم تگتون کنم D: واقعا ازم انرژی برد نوشتنش به اندازه کافی:")