امروز یه روز خاصه روزیه که از چند وقت پیش روزا رو میشمردم تا به امروز برسیم..

امروز ۵۰ روزگی وبمه..

۵۰ روزی که خاطرات و افکارم توی وب کوچیکم نوشتم..

۵۰روز از زمانی که با بیان و بیانی ها آشنا شدم میگذره..

توی این پنجاه روز آدمای زیاد و مختلفی رو ملاقات کردم و باهاشون آشنا شدم که قبلا همچین تجربه ای نداشتم..

آدمای خوب زیادی که بعضیا با افکاری شبیه به من بودن..به من تجربه هاشون رو منتقل کردن و سعی کردن بهم کمک کنن:))

آدمای مختلفی که یکی زیر بارون توی شمال بود و یکی دیگه زیر آفتاب سوزان کویر بود و اون یکی زیر هوای آلوده ی تهرا ن بود=)

با خیلیا دوست شدم و از همه ی این اتفاقات خوشحالم^^خوشحالم از این تصمیمم که بیام به بیان و پا به این جای شگفت انگیز بزارم؛)

اما باید از یه نفر دیگه هم تشکر کنم^^شینا جون که اگر نبود و پایه ی اومدنم به بیان نشده بود هیچ کدوم از این اتفاقات رو تجربه نمیکردم:))

و در آخر پنجا روزگی وبم مبارکککککک🎉🎊