خوب دوست داشتم توی چالش یاغانه ساز شرکت کنم:))
این اولین چالشیه که بالاخره بعد از تلاش های فراوانم و کنار گذاشتن تنبلی درش شرکت کنم:/

خوب شروع میکنم:

این عکسیه که خیلی دوسش دارم..توی مجموعه ی عکسام روی دیوارمم هست..عکسیه که فکر میکنم به زودی اتفاق میوفته و برام غم انگیزه و یاد آوری میکنه که از لحظاتم با کسی که به زودی شاید از دستش بدم لذت ببرم:)

هر وقت که چشمام رو میبندن و میخوام توی رویاهای خودم سیر کنم اول یه همچین چیزی توی ذهنم میاد.انگار که پرت میشم توی دریای رویاهام:)

این عکس برام نشون دهنده تاریکی درونی و روشنایی درونی رو برام داره..چون همه ی ما یک بخش تاریک و یک بخش روشنایی داریم:))

این یکی از خاطره انگیز ترین عکسامه..این عکسو دلم میخواد بغلش کنم و بچلونمش از بس کیوته"^"..اما دلیلی که بین این عکساست به خاطر اینه که اسفند رفته بودیم اردو و شینا این عکسو برام فرستاد روی گوشیم..و هر وقت میبینمش یاد اونروز و خاطره هام میوفتم=)

خواب..یکی از مورد علاقه ترین چیزها توی زندگیمه و دقیق هم وقتی دراز میکشم روی تختم همین طوری هستم باید حتما پتومو بغل کنم..و این که من موقع خواب خیلی فکر میکنم..خیلی فکر میکنم..و همین طور خیلی گریه میکنم..یه مکان آرامش بخشه برام و همچنین پر از گریه و افکار نامرتبی که اونجا مرتبشون میکنم

من عاشق آسمونم..مخصوصا آسمون شب..من قبلاها از شب متنفر بودم ولی الان خیلی دوسش دارم..شبا که توی حیاط میخوابم دقیقا همین طوری ستاره ها روی توی دستام میگیرم..ابرهای توی شب..کلا آسمون چه شب و چه روزش زیباست..این هم توی مجموعه ی عکسامه:)

یکی از عکس هایی که پر از درده برام..این هم جزو مجموعه ی عکسامه اما یه گوشه کوچولو هست که کسی نبینتش فقط خودم تنها ببینمش و برام یادآوری بشه..من خییل وقته که درد داشتم خندیدم و شلوغ بازی در اوردم بدون هیچ ناراحتی و اخمی اما تو خلوتم گریه کردم=")و زخمامن که از همه پنهان میکنم..


یه مدت خیلی طولانی روی بک گراند لپ تاپم بود این عکس..اون موقع دوران سختی بود..پر از تنش و گریه:)و یه جورایی رسم حالم اون موقست این عکس و اون زمان رو به یادم میاره:)

و آخرین عکس و ویژه ترینشون برام این عکسه:
عکس BT21 این عکس روی دیواره اتاقمه توی مجموعه ی عکسام وسط همه ی عکسا و بزرگتر از همه..همون طور که میدونید یا نمیدونید اینا شخصیتایی هستن که خود اعضای بی تی اس طراحیشون کردن..و هر کدوم این شخصیت ها رو یکی از اعضا طراحی کرده:)
میدونید اینا تمام زندگی منن..کسایی که از افسردگی حتمی منو نجات دادن..کسایی که زمانی که داشتم اشک میریختم تسکینم دادم..کسایی که با اومدنشون دنیام خیلی فرق کرد...امیدوارم همیشه پیشم باشن:)

تموم شد..ببخشید عکسا زیاد بوذنD:
و خوب این چالش از  اینجا شروع شده^^ هر کسی که این پست رو میبینه میتونه شرکت کنه:)
و دعوت میکنم از شینا