اوممم چند وقته پست نذاشتم و نمیدونم هیچ اشتیاقی برای پست گذاشتن نداشتم!'-'
این چند وقته همش کارم این بود که ساعت نه بلند بشم فیلم و انیمه و برنامه های بی تی اس ببینم تا شب و دوباره و دوباره به این خاطر که نتمون شنبه تموم میشه مهلت استفادش و هنوز یه عالمه ته نتمون مونده برای اولین بار!و خوب خیلی خسته کننده بود-___-الان میگین خوب دختر میرفتی دان میکردی چه کاریه'-'ولی نمیتونستم به دلایلی دان کنم-____-که این مساوی شد از صبح تا شب فیلم دیدن چندین تا برنامه ی سریالی بی تی اس رو تموم کردم انیمه دیگری رو تموم کردم قسمت های جدید فصل دوم ریزیرو رو دیدم و همینطور سینمایی اب و هوا با تو اصلا فکر میکنم که این همه چیز میز دیدم مخم سوت میکشه-____-
ولی تنها کار مفیدی که این چند وقته کردم این بوده که با گیلاس های اضافه ای که داشتیم کیک پختم باید اینو به حضورتون برسونم آشپزیم خیلی خوبهXDحالا تعرف از خود نباشه>.<به طور مثال بیشتر غذاها رو بلدم از ماکارانی بگیر تا قورمه سبزی و فسنجون و توی قرنطینه کیک پختن رو امتحان کردم یه موقعی شد که از بس کیک پختم دیگه حتی دلم نمیخواست به کیک فکر بکنم
خوب کلا میشه گفت این چند وقته فقط خوردم خوابیدم و فیلم دیدم و کلا کسلم و شنبه تموم میشه مهلت اینترنت فک کنم دیگه باید اون موقع خودمو جمع و جور کنم
ولی خیلی همه چی روتین شده برام نه هیجانی و نه هیچ چیز دیگه ای دلم میخواد چیزهای جدید رو امتحان کنم
لطفا یکم سرگرمی پیشنهاد بدین این رو اضافه کنم پیشنهاد نقاشی ندین که نقاشیم خیلی افتضاحهXD
نمیدونم ولی حتی الانم که دارم مینویسن احساس بی حالی میکنم
تا حالا همچین تجربه ای داشتین؟