همیشه به این فکر میکنم که در آینده میخوام چیکار کنم؟قراره چه اتفاقی برام بیوفته؟چی پیش میاد؟و هزاران سوال و دلواپسی دیگه..میدونی آینده ترسناکه..میترسم چیزهای که برام عزیزن رو از دست بدم..و صدهزار اتفاقات بد دیگه..
خیلی این سوالات و فکرها ذهنم رو مشغول کردن..نمیتونم به آینده دیدی مثبت داشته باشم..من هر روزم رو با موسیقی و انیمه و فیلم و کتاب و چت میگذرونم نه هیجانی نه هدفی و نه هیچ چیز دیگه ای فقط یه روزمره عادی..
گاهی اوقات با خودم میگم از این روزمرگی خسته نشدی؟
افکار در هم و برهم زیادی دارم حتی نمیدونم آرزوم چیه..هدفم چیه..میخوام تو دبیرستان چیکار کنم؟چه رشته ای میخوام برم؟
همه چیز خیلی وهم آلود و ترسناکه..همه میگن نترس و هدف هاتو دنبال کن ولی من حتی هدف یا آرزویی ندارم که بخوام دنبال کنم..
اصلا هدف و آرزو چین؟با دنبال کردنش میخوام به چی برسم..میدونم که باید اول خودم رو بشناسم و خودمو بسازم سعی کردم ولی هنوز خیلی راه دارم تا خودمو بشناسم یا خودمو دوست داشته باشم..
نمیشناسم احساساتم رو و با خودم غریبم..هر روز افکار منفی توی ذهنم میان و به سختی پسشون میزنم اما بعضی وقتا افکار منفی به احساساتم غلبه میکنند و من به همه چیز بدبین میشم..
آینده..
آینده برای شما هم ترسناکه؟

دوست داشتن خودت از دوست داشتن دیگران سخت تره
-بی تی اس





پ.ن:خیلی افکارم درهم و برهمم و روی نوشته هامم تاثیر گذاشتن..اگه چیزی ازشون نفهمیدید معذرت(: