خوب میخوام توی این چالش شرکت کنم^^
ممنون از  رفیق نیمه راه که منو به این چالش دعوت کرد^^

1.چی شد که به دنیای وبلاگ ها اومدی؟!
اول کار با یکی از وب های بیان آشنا شدم..هیشه توی وبلاگش بودم و توی بیان میگشتم.هی میرفتم وب های روزانه نویسی رو نگاه میکردم و غبطه میخوردم..تصمیم به وب زدن گرفتم.. به شینا گفتم و پایه من شد و اومدم بیان و این وبلاگ رو درست کردم^^
2.هدفت از نوشتن وبلاگ چه بود و چه هست؟
هدفم نوشتن افکار و اتفاقات و روزمره نویسیه..که نوشتن این ها بهم کمک میکنن تا بهتر انتخاب کنم و با شرایط کنار بیام..کامنت ها هم بهم کمک میکنن:)البته در کنار همه ی اینا وبلاگ نویسی برام یه سرگرمی دوست داشتنیه^^

3.به نظرت چرا باید وبلاگ نوشت؟!

از نظرم این خیلی خوبه که یه جا رو داشته باشی که هر چیزی که دوست داری بنویسی..هر چیزی که از افکارت میگذره

4.به نظرت یه وبلاگ ایده آل چه مشخصاتی باید داشته باشه؟!
اصلا مشخصاتی باید داشته باشه؟!

از نظرم وبلاگی ایده آله که خود نویسنده دوستش داشته باشه چه نوشته هاشو چه قالب وبلاگ رو:)
5.بیشتر کدوم موضوع رو در وبلاگ ها دوست داری؟!
یعنی بیشتر چه وبلاگ هایی رو دنبال میکنی؟!

بیشتر وبلاگ های روزانه نویسی و فن پیج ها رو:)

6.نظرت راجع به سرویس های وبلاگ دهی چیه؟!

و برای بهتر شدنشون چه پیشنهاداتی داری؟!
من تا حالا توی سرویس های دیگه ای جز بیان وبلاگ نداشتم و خوب اطلاعاتی درمورد سرویس های دیگه ندارم ولی بیان رو من دوست دارم*^* و فقط لطفا باکس های بیان رو برای عکس و فیلم گذاشتن بهتر کنند الان چون باکس بیانم خراب شده نمیتونم برای اون گوشه وبلاگم عکس بزارم._.
7.نظرت راجع به محیط وبلاگ نویسی(افراد)چیه؟!
و برای بهتر شدنشون چه پیشنهادهایی داری؟!

میدونید من مدت زمان زیادی نیست که وارد این فضا شدم و قبلا هم توی همچین مکان مشابهی نبودم و خوب یکم نظر دهی سخته در این مورد..
من فضای فعلی رو دوست دارم و نسبتا دوست دانست..
ولی توی این زمان کوتاهی که بودم خیلی ها به خاطر حرف ها و کارهای دیگران از بیان رفتن..و خوب این غم انگیزه..در کنار دوستی ای که اینجا وجود داره بدی هایی هم وجود داره سعی کنیم به هم دیگه بیشتر احترام بذارم و اذیت نکنیم همدیگرو که سبب رفتن دیگران از بیان نشیم:))

8.ویژگی ای از بلاگری دیگه که دوست داشتین اون ویژگی رو داشته باشین
خیلی ویژگی ها هستن مخصوصا از همه بیشتر نویسندگی خیلی خوب دیگران ..واقعا دلم میخواد مثل اونها بنویسم..ای کاش منم به خوبی اونها یه روزی بنویسم:")
و یا غبطه خوردم که اینقد خوب بلده قالب وبلاگشو طراحی کنه و من نمیتونم

9.چندتا از لبخندهایی که در بلاگ بیان(و سرویس های دیگه)داشتید رو با ما در میان بذارید.
لبخندهای زیادی بوده..
مثلا از این که دیگران توی کامنتاشون بهم دلداری میدن..یا بهم میگن این کارو بکن و این کارو نکن و یا از تجربه هاشون میگن خیلی خوشحال میشم و لبخند میزنم..واقعا با همین چیزهای کوچیک توی بیان لبخند میزنم^^
یا اینکه میبینم دوستانی در کنارم دارم که شاید همو ندیده باشیم ولی پشتمم:)

10.بدون تعارف ترین حرفتون با وبلاگ نویس ها چیه؟!
چیزی هست که بخواید بگید و ما بهش اشاره نکرده باشیم؟!

بدون تعارف ترین حرفم اینه که حریم خصوصی خودتون رو نگه دارید لطفا و به همه چیز دیگران کار نداشته باشد و خواهشا دل همدیگرو با کاراتون نشکنید که باعث رفتن دیگران از بیان بشه همون طور که بالا گفتم این کارتون واقعا دردناک و ناراحت کنندست!
سعی کنیم با هم دیگه محیط بیان رو سالم نگه داریم:)

هوففففففففف خسته شدم اینقدر نوشتمXD
و خوب نوبت دعوت کردن دیگران به این چالشه^^
دعوت میکنم از
شینا،سایه نوری،فهیمه،پرنده آزاد،آگاتا،یومیکو،آرورا چان،نرسیا،آیامه میزوکی
خوب از اینا دعوت میکنم و امیدوارم شرکت کنین^^و اینکه هر کس دیگه ای که داره اینو میخونه میتونه توی چالش شرکت کنه:)))