خوب باید بگم با یک عدد پست قاطی و البته با مقدار زیادی ناله مواجه هستیدD:میتونید بخونیدش یا میتونید نخونیدش به خودتون بستگی داره=)

1.امروز امتحان زبان داشتم و..راستشو بخوای با این که کلاس زبان میرم و دیشب کلی خونده بودم بازم امتحانش برام سخت بود:|خودمم موندم..هر چی زبان میخونم بازم انگار امتحان زبان هر دفعه میگه تادا!ببین اینو بلد نبودی:/چرا من زبان یاد نمیگیرم؟!!T-T

2.پریروز نیز امتحان فیزیک داشتم..با اینکه خونده بودم بازم تقلب کردم!همین کارو خراب میکنه-___-از دست خودم عصبانیم ولی کاریش نمیتونم بکنم:/تازه وقت کم اوردم(":خیلی سوالات زیاد بود و وقت کم..با ده دقیقه تاخیر امتحان رو فرستادم و اینقدر سوالات آخر رو بدخط و تند تند نوشتم که بعید میدونم بتونه معلممون از روش بخونه!

3.کارنامه ماهانه آذر اومد و واقعا پیشرفت کردم!نمره پایین تر از هیجده نداشتم و خیلی نمرات خوب بود((:فکر کنم دارم کم کم به امتحانات مجازی عادت میکنم..واقعا نمرات شیمی و زیست و ریاضی ماه های قبل خیلی درخشان بودن!در حدی که پاک کردم پیامشو تا مامانم نبینه:/لازمه اضافه کنم شنبه امتحان ریاضی دارم و هنوز هیچی نخوندم و میدونم شب امتحان پدرم در میاد ولی دارم بازم توی بیان میگردم؟((=

4.تا حالا ماکارانی با پنیر پیتزا و سس مایونز امتحان کردین؟خیلی خوشمزستتتتتتتتتتتتت از ترکیبات بهشتیه حتما امتحانش کنینT-T

5.واقعا واقعا بعد از دیدن هر قسمت سایکو پاس نیازمند ریکاوری ذهنی، روحی هستم-___-زیادی خونین و مالونه(":یا شایدم من زیادی حساسم؟!

6.نمیتونم از دیدن اجراها و همچنین برنامه های تی اکس تی دست بکشمTT خیلی گروه خوبین(":و شدیدا کیوتT^T

7.باید بگم از اینکه یه عالمتون پست قبلی رو پیوند کردین و من تا قبلش تا حالا پست پیوندی توی وبای بقیه نداشتم ذوق کردم؟!

8.و..این چند وقته حالم چندان خوب نبود..و چند نفری توی بیان باعث بهتر شدن حالم شدن((:یکیش لیوای.هلیا.عشق کتاب..واقعا مرسی از هر سه تاتون..هر سه تاتون خیلی حالمو بهتر کردین(":

9.یه هفته بود با دوستم حرف نزده بودم..دیگه فاتحه رابطمونو خونده بودم و البته گریه هاشو قبلا کرده بودم..ولی وقتی بهم پیام داد..با هم گفتیمو خندیدیم و مثل همیشه از حرفاش روده بر شدم و فهمیدم هنوز نه..هنوز هم میتونیم با هم باشیم فقط..یکم دور تر..با صمیمیتی کمتر(:

10.نتیجه گیری کردم فقط گوش دادن به یه آهنگ بسی کار اشتباهیه و فقط نباید یه هفته کامل اسنو فلور گوش میدادم:|..دلم برای بلو اند گری تنگ شده بود و وقتی پلیش کردم دیدم بقیه آلبوم بی رو خیلی وقته گوش ندادم اونا رو هم گوش دادم و بسی لذت بردم((:

11.چرا حس میکنم اگه این پست به صورت یه نامه به لورا بود بهتر بود؟:|ولی خوب بیخیال..درسته خیلی وقته براش نامه ننوشتم ولی توی ذهنم هر روز رو باهاش میگذروندم(:از همین جا از لورا که همیشه کنارم بود و توی پرتگاه جلومو گرفت تشکر میکنم*-*

12.علاقه زیادی به گذاشتن علامت تعجب آخر هر جملم پیدا کردم:/در حدی که اگه جلوی خودمو نگیری میبینم فقط علامت تعجب شده نوشتم-___-صد بار پست قبلی رو ویرایش کردم و دقیقا نصف علامت تعجب ها رو حذف کردم ولی هنوزم حس میکنم پس قبلی زیاد علامت تعجب داشت:|

زیادی چرت و پرت گفتم..خودمم میدونم ولی..بیخیال پستش کردم(:البته امکانش هست بعدا پیش نویسش کنم